piątek, 11 maja 2012

cesarzowa kaktusów

Zostałam okrzyknięta cesarzową kaktusów - a jeszcze parę godzin temu łudziłam się, że mój sprawny intelekt, spryt i szczere zaangażowanie zapędzą mych współgraczy w przysłowiowy kozi róg i skutecznie pozbawią ich szans na jakikolwiek triumf w "grze o tron", a tu masz babo placek :) Lannister ze mnie nietęgi - choć i tak lepszy niż Baratheon z poprzedniego tygodnia.


I już widzę, że gra wymaga pewnych udoskonaleń - stąd też postuluję, by w kolejnej rozgrywce włączyć nową postać: "Wszechmocna Cesarzowa". Bije wszystkich bez wyjątku, w obronie ma zawsze o jeden punkt więcej niż pozostali i sama potrafi zbudować sobie cytadelki z beczułkami i innymi zapasami. W herbie ma wielkiego kaktusa i potrafi poruszać się zarówno po lądzie jak i morzu. Projekt cesarzowej (oparty na mym autorkskim pomyśle) już opracowuję :) Tym sposobem, podczas następnej gry wkroczę na planszę z nową bohaterką i skoszę konkurencję. Strategię już opracowuję! Nie polegnę tak łatwo, ale o tym sza! :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jest szansa, że Twój intelekt przy większej ilości przeciwników rozkwitnie i zaskoczysz wszystkich tajnym ciosem na morzu lądzie i w powietrzu...oby nie za długo oczekując w ukryciu jak jakiś Cylon,...to pisałem ja, Twój superman, alwayswinnersuperkiller Mszczuj XIV Niesprawiedliwy z rodu Dizady w herbie Popcorn.

Anonimowy pisze...

w herbie popcorn a logo pepsi wytatuowane na piersiach :)
I.