środa, 10 marca 2010

ja to mam dobrze

Ja nie wiem, dlaczego niektórzy narzekają na Wrocław – bo w MOIM Wrocławiu wszystko jest super idealne. Dziś dla przykładu pobiłam własny rekord jazdy do pracy – 8 minut!!! Zero korków, zero dziur na drogach i zielona fala aż po horyzont! I to podobno w godzinie szczytu! Dystans może i nie jest oszałamiający, ale za to jaki timing doskonały! Co więcej – bez problemu znalazłam nawet miejsce do zaparkowania mojego małego korsiarza w miejscu tak dogodnym, że kiedy już wpadłam do pracy, nikt nawet nie zdążył zauważyć, że minimalnie (!) się spóźniłam :) I to mi się podoba. A malkontentom wszelkiej maści proponuję popatrzeć, co to znaczy mieć pod górkę w drodze do pracy :D

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

jak się pracuje w domu to z toalety do pokoju pracy można we Wrocławiu w 8 min dojść... czasami...chyba, że ciśnienie zawróci człowieka na "zad" do toalety....a tak poza tym to Wrocław charakteryzuje się pokrywaniem cienką warstwa asfaltu stare poniemieckie drogi w kostkę brukową...dziurami wszelakich rodzajów, korkami, brakiem obwodnicy, setkami tirów jadących przez miasto... aż dziw że tirówki jeszcze biznesu nie otworzyły w tym zacnym mieście...:)to jest Wrocław...Wrocławianom gratulujemy Prezydenta:)